Podvozek pancar, šířka 200mm.
Varianta s centrálním pivotem (jeden kulový čep) pro výkyv zadní nápravy (klasické řešení). Tradiční je v tomto setu i kuličkový diferenciál.
Fenix patří v Evropě k nejzajímavějším výrobcům pancarů a přichází s platformou označenou G56, která má vyhovět požadavkům na nejrůznější pravidla, podle kterých se s pancary závodí. Od pomalejších motorů po modified motory, pro malé kobercové dráhy i velké asfaltové tratě pro IC1/8. A pochopitelně ve verzi 200mm i Pro10 235mm.
Není obtížné mezi jednotlivými platformami podvozek přestavět. Kromě šířky je měnitelný i systém náklonu zadní klece. Klasický jednočepový systém #pivot# a tzv. V-Link, který umožňuje změnu rollcentru. Dále je možné volit klasický kuličkový diferenciál, nebo planetový.
Rozvor náprav se liší: Pivot verze má 256mm, zatímco V-Link až 275mm.
V-Link může používat dlouhé i krátké baterie, u kratší pivot verze se počítá pouze se short baterii. Ta lze montovat napříč i přímo.
Přední spodní ramena ve všech verzích jsou připevněny na carbonový 2.5mm tlustý díl. Nahoře je vzpěra tak, aby se maximálně zamezilo nežádoucímu pohybu zavěšení kol.
Obě varianty diferenciálu používají titanovou osu pro maximální spolehlivost.
Servosaver Kimbrough je součástí balení, na rozdíl od karosérie, kol a elektroniky.
200mm G56 Pancar - pivot suspension - Sphere differential
Short wheel base - 256mm
We are extremely pleased to present to you our newest G56 Pancar Platform.
Why we call it #platform#?
Platforma podvozků G56:
Kategorie Pancar se závodí podle velmi odlišných pravidel, různých motorů, různých baterií, různých tratí:
Od 13,5-1S do 4,5-2S
Od těsných vnitřních drah po otevřené venkovní dráhy 1/8 IC
Od 200 mm do 235 mm.
Z tohoto důvodu jsme vyvinuli automobilovou platformu, kterou lze snadno přepínat z jedné třídy do druhé.
G56 je nabízen ve 2 šířkách: 200 mm a 235 mm, se zadním odpružením pivot nebo V-link (aka quad-link).
Hlavním rozdílem mezi čepem a V-linkem je kromě zadního zavěšení rozvor: čep je 256 mm, zatímco V-link je 275 mm.
Ve výchozím nastavení může V-link používat obě: dlouhé klasické lipo baterie nebo krátké (podélně nebo příčně),
zatímco pivot může používat pouze krátké lipo, příčné nebo podélné.
Protože oba vozy sdílejí co nejvíce komponentů, můžete vždy přepínat hlavní podvozek mezi pivot a V-link, čímž získáte LWB pivot nebo SWB V-link.
U všech verzí se přední část opírá o 2,5 mm spodní ramena z uhlíkových vláken a 2,5 mm horní plato, aby se předešlo možnému ohnutí přední části.
Také je možné ladit tuhost spodních ramen.
Obě verze lze samozřejmě získat s naším speciálně vyvinutým kuličkovým diferenciálem nebo s naším nepřekonatelným planetovým diferenciálem.
Oba diferenciály spoléhají na titanové zadní nápravy pro nejlepší spolehlivost
Součástí stavebnice je servo saver Kimbrough, ochranné kroužky diferenciálu v případě kuličkového Kimbrough.
Elektronika není součástí balení