• VYHLEDAT
G56 FRONT DOWNFORCE BUMPER KIT
G56 FRONT DOWNFORCE BUMPER KIT
Enneti Pancarové přední kola - tvrdos
Enneti Pancarové přední kola - tvrdos
  • KONTAKT
Ing. Roman Krejčí
RCFit.cz
Kolářská 182/2
74764 Velká Polom
Česká republika
IČ: 88751066
DIČ: CZ7212235184
Telefonní spojení
+420 602 82 44 71
Email
info@corally.cz
Bankovní spojení
FIO banka
2000282051/2010
RC modely » _závodní podvozky » Pancar 1/10

FENIX PANCAR G56 - 235mm Team Car V link

Novinka
FENIX PANCAR G56 - 235mm Team Car V link
Speciálně připravená stavebnice vozu Pro10 235mm značky Fenix včetně běžného tuningu. Ponechány jsou například tyčinkové postranní tlumiče, ale zároven jsou v balení olejové tlumiče.
Popularita Popularita
Výrobce
Dostupnost Na objednávku
Záruka 24 měs.
Kód položky G56T-235-VL-SD
Cena bez DPH 9 090,08 CZK
DPH 21 %
Cena s DPH 10 999,00 CZK
  • Podrobný popis
  • Diskusní fórum (0)
Vlajková loď značky Fenix ve svém nejlepším provedení s většinou nejpopulárnějších tuningových dílů.

Team Car obsahuje:

G56 LWB extra vyztužující kit
M20-K4 hliníkový caster
G12-16 hliníkový držák pružin
G56057-D Postranní tlumiče Fenix Micro Shock

LWB znamená variantu s dlouhým rozvorem. Ideální pro venkovní dráhy s použitím dlouhé LiPo baterie.

Platforma podvozků G56:

Kategorie Pancar se závodí podle velmi odlišných pravidel, různých motorů, různých baterií, různých tratí:


Od 13,5-1S do 4,5-2S

Od těsných vnitřních drah po otevřené venkovní dráhy 1/8 IC

Od 200 mm do 235 mm.

Z tohoto důvodu jsme vyvinuli automobilovou platformu, kterou lze snadno přepínat z jedné třídy do druhé.

G56 je nabízen ve 2 šířkách: 200 mm a 235 mm, se zadním odpružením pivot nebo V-link (aka quad-link).

Hlavním rozdílem mezi čepem a V-linkem je kromě zadního zavěšení rozvor: čep je 256 mm, zatímco V-link je 275 mm.

Ve výchozím nastavení může V-link používat obě: dlouhé klasické lipo baterie nebo krátké (podélně nebo příčně),
zatímco pivot může používat pouze krátké lipo, příčné nebo podélné.

Protože oba vozy sdílejí co nejvíce komponentů, můžete vždy přepínat hlavní podvozek mezi pivot a V-link, čímž získáte LWB pivot nebo SWB V-link.

U všech verzí se přední část opírá o 2,5 mm spodní ramena z uhlíkových vláken a 2,5 mm horní plato, aby se předešlo možnému ohnutí přední části.

Také je možné ladit tuhost spodních ramen.

Obě verze lze samozřejmě získat s naším speciálně vyvinutým kuličkovým diferenciálem nebo s naším nepřekonatelným planetovým diferenciálem.

Oba diferenciály spoléhají na titanové zadní nápravy pro nejlepší spolehlivost

Součástí stavebnice je servo saver Kimbrough, ochranné kroužky diferenciálu v případě kuličkového Kimbrough.